Σάββατο 29 Ιανουαρίου 2011

Ο μονόλογος του φίλου

Τόσες εργατοώρες ,τόσοι άνθρωποι θυσιασμένοι στον βωμό της ενημέρωσης να μας λένε:
Εκαναν αυτό είπαν το άλλο.Το αποτέλεσμα;
Αντε και βγήκαν οι πρόσφυγες άντε και πήγαν και μπανιαρίστηκαν στο hotel ξεπιάστηκαν από την στρωματσάδα.Θα θυμόμαστε μετά από 15 μέρες τον Αχμέτ και τον Μαχμούτ;

Αμφιβάλω φίλε μου.Εδώ καιγόμαστε να ρίξουμε 10 εύρω βενζίνη στο αυτοκίνητο,να πληρώσουμε τα κοινόχρηστα και άπαξ και κάνω την χοντράδα να πάρω παρμέζανα από το σούπερ με βλέπω η κυρά να με κρεμά από το καμπαναριό.Θα ρίξω τον προυπολογισμό έξω βλέπεις.Εξω η παρμεζάνα από το καλάθι του τρεχάμενου πατέρα ,που την γουστάρει.Θέλει παπούτσια για το μπάσκετ ο κανακάρης βλέπεις.
Από εκεί που κάπνιζα σαν αράπης έχω γίνει κινέζος.Με όλα αυτά στο κεφάλι μου την ακρίβεια στα εισιτήρια και όλα τα απαραίτητα θα σκεφτώ τον μετανάστη.Ελα. μ@*^ι στον τόπο σου.Οι απεργίες με έβαλαν μέσα.Ξέρεις πόσο βενζίνη έκαψα μάγκα μου να πηγαινοέρχομαι στην δουλειά;Και για όλα φταίω εγώ.Δεν μου κοβόταν από την ρίζα το χέρι όταν σας ψήφιζα  "αντικείμενα του απόπατου".
Οτι και να κάνετε ο λαός πληρώνει.Δεν είδα κανέναν από τους έχοντες να μην πάνε διακοπές Χριστούγεννα,Πάσχα ,καλοκαίρι.Ολοι μου βολτάρετε.Και εγώ μόλις που κατόρθωσα να κάνω 5 μπάνια στην Λούτσα.Την άδεια την πήρα και το αφεντικό μου μέχρι στιγμής με έχει ανάγκη και κόψιμο.Αλλά για να τα βγάλω πέρα έκανα το γκαρσονάκι όλο τον Αύγουστο.Και να ήμουν ο μόνος;
Βλέπεις 50-60 χρονών μαντραχαλάδες και να θέλουν διακαώς να γίνουν delivery boy.Να συναντάς την κυρά σου κάθε Δευτέρα η Τρίτη που η πιτσαρία είναι κλειστή.Να έχει ψηλώσει ο κανακάρης σου και να το δείς το Πάσχα την ώρα που σουβλίζεις το πτηνό γιατί για αρνάκι δεν το βλέπω.
Πέστε μου ρε παιδιά  σε ποία χώρα να πάω και εγώ μετανάστης και να μου δώσουν άσυλο ένα καλό ξενοδοχείο,χαρτιά,ασφάλεια και μια καλή δουλειά;

Στην  Ελλάδα να πας.Μα είμαι Έλληνας πολίτης,πήγα φαντάρος,γνώρισα την Καλλιόπη,έκανα γερμανικό και καθάρισα και το όρος Πατάτα.Απ μάγκα μου εσύ δεν παίζεις  το παιχνίδι αυτό εσύ μόνο το πληρώνεις.Πληρώνεις ότι σε αφορά μα και τις κλεψιές των 300;Τις μίζες, τις Siemens,
τα Συμφορά-ι,τα παιδάκια του Πάγκαλου,τα σουβλάκια του Καραμανλή,τα φιλετάκια του Άκη,τον Ινδό  παράμονο εργάτη του Μαγγίνα.στα κλεφτά πήρε το αυτί μου τον Ζούγκλα να λέει ότι υπήρχε έγγραφο από την siemens για τις φωτιές στην Πελλοπόνησο πριν ακόμη αυτές μπούν.Και χάθηκαν περιουσίες μα πάνω από όλα Ζωές ανθρώπινες.Τόσος πόνος για να γεμίσουν οι τσέπες  του κάθε ελεεινού εθνοπατέρα.

Έτσι που λές φίλε μου Bag γι αυτό με βλέπεις τρελαμένο.Εσύ ; Τα νέα σου;
Τι να πώ;Ευτυχώς με έσωσε η κοπέλα που ήρθε να με ρωτήσει τι θα πάρω.
Ένα φραπέ γλυκό,είπα ,και άλλαξε όλο το σκηνικό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου