Τετάρτη 16 Φεβρουαρίου 2011

Οικογενειακές υποθέσεις...

Το σχετικά καινούργιο "έργο "του ALFA το έχετε δεί;
Εγώ το είδα και από την καλή και την ανάποδη.Γυρνάς στο σπίτι κουρασμένος ,με σεκλέτι βρε αδελφέ και μισό μεροκάματο στους δρόμους ένεκα απεργιών και λες θα πάω σπιτάκι μου να αράξω,να φάω,να έχω την καλή μου να με νταντέψει.Καλά μάγκα μου λογάριασες χωρίς τον ξενοδόχο.Το ταίρι μου δεν τα πάει καλά με το διαδύκτιο.Σκέψου και να τα πήγαινε τι θα είχα πάθει.Γυρνάω σπίτι ,καλώς τον ακούγεται μια φωνή από το βάθος.Που είσαι ζαργάνα μου αποκρίνομαι ο "ψαράς".Στο σαλόνιιιιιιι...έχει φαί στην κουζίνα κάτσε και έρχομαι.Πάω και εγώ σαν καλό παιδί πλένω τα χεράκια και ψάχνω ως άλλος Ηρακλής Πουαρώ την γυναίκα.Τι κάνεις εδώ μωρό;Σσσσσσσσσ κάτσε παιδί  μου είναι σε κρίσιμη φάση.
Γυρνάω και φεύγω προς κουζίνα.Τρώω ευτυχώς καλό φαί.Πίνω και το μπυρόνι,και κατευθείαν  στο σαλόνι.Να προλάβω ο μ@λ@κ@ς να δω ειδήσεις και να αρρωστήσω πάλι.Καθώς σούρνωμαι προς καναπέ place ψάχνω την δύναμη μου απέναντι στην TV.Το χειριστήριο.Που είναι ζαργάνα μου ρωτώ.
Αααααα δεν θέλω τέτοια,μια εκπομπή παρακολουθώ..κατάσχεται.Δεν μιλάω και πάω στην κρεβατάρα μου.Ανοίγω την μικρή τηλεόραση και πασάς ο bag στα Γιάννενα.Τι να το κάνεις όμως με πήρε ο ύπνος και ξυπνάω μετά από 4 ώρες.Τι το ήθελα και ξυπνούσα; Ζαργάνα που είσαι; Στο σαλόνιιιιιιιι
Καφεδάκι θα πιούμε;Οχι είναι 11.
Μπαααααααααα τόσο κοιμήθηκα.Μιά στάση πριν πάω στην σάλα την ώρα που άδειαζα την μπύρα λέω μέσα μου "ρε μ@λ@κ@ τι ξύπνησες είναι η ώρα για την άλλη εκπομπή που παρακολουθεί."
Μπαίνω στο σαλόνι έλα κάτσε να δούμε την εκπομπή.Ποιά; είσαι καλά μανάρι μου; Μυθοπλασίες είναι εσύ το είπες.Ναι αλλά βγαλμένα από την ζωή,αποκρίνεται η ζαργάνα.
Είδα και απο-είδα ο καψερός και πάω να συνεχίσω τον ύπνο μου.

Ξανα κοιμήθηκα ευτυχώς δηλαδή.Τον πρωί στον καφέ με περίλυπο ύφος η ζαργάνα μου λέει.
Που θα πάει αυτό;Έρχεσαι από την δουλεία  τρως κοιμάσε και πάλι το πρωί τα ίδια και τα ίδια..
Εγώ πότε θα γίνω μάνα; Μπάστα ζαργάνα μπάστα....ασε το ΤV και έλα να σου δείξω τι θα πεί παιδί.
Φέυγω πρωί και έρχομαι βράδυ.Ολη την μέρα έχεις μπροστά σου να δείς ότι θέλεις.Μα βράδυ τα δείχνει.Και μετά από ώρα συζήτησης ξέρεις που κατάληξα.Να αγοράσω   DVD record.

1 σχόλιο: